Autor Wiadomość
Adanster52
PostWysłany: Pią 17:58, 20 Kwi 2007    Temat postu:

http://Celine-Dion-facestanding-movies.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1262987
Gość
PostWysłany: Pią 17:40, 13 Kwi 2007    Temat postu:

http://Katie-Holmes-touching-her-boobs.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1262987
Mykel
PostWysłany: Wto 3:01, 20 Mar 2007    Temat postu:

http://ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651-t.vefivje.info <a href="http://ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651-h.vefivje.info">ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651</a> http://ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651-b1.vefivje.info ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651 http://ae137e29576e798d7399cb98b4b5f651-b3.vefivje.info 1ec40c9f5f69b56a04356fcd453c9762
ren
PostWysłany: Pon 21:32, 16 Maj 2005    Temat postu: Dungeon.Lords-HOODLUM

Dungeon Lords

Producent: Heuristic Park
Wydawca: Dreamcatcher/The Adventure Comp.
Kategoria: cRPG/ gry akcji

Data Premiery:04 maja 2005
Tryb gry: single / multiplayer
Tryb multiplayer: LAN / Internet
Wymagania wiekowe: 16+

Opis:
Kod:

Dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby zrealizowana w studiu Heuristic, którego członkowie, w tym D.W. Bradley, brali czynny udział przy tworzeniu takich głośnych gier jak: Wizardry: Heart of the Maelstrom, Wizardry: Bane of the Cosmic Forge, Wizardry: Crusaders of the Dark Savant, CyberMage: Darklight Awakening, Nox, Unreal: Return to Na-Pali, oraz Wizards & Warriors.

Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC-tów), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.

Kraina w której toczy się akcja odznacza się sporą różnorodnością, znajdziemy tu olbrzymie zamki i twierdze, smocze groty, jaskinie, tereny skute lodem, bagna, góry, miasta, wioski, kopalnie i jeszcze szereg innych, naturalnie wymodelowanych w pełnym 3D. Cała gra nastawiona jest na nieustanną wartką akcję, eksplorowanie nowych, nieznanych terenów, wykrywanie, omijanie czy unieszkodliwianie napotkanych pułapek, rozwiązywanie zagadek logicznych oraz rzecz jasna walkę z napotkanymi bestiami, potężnymi czarodziejami, nieumarłymi lordami, demonami zniszczenia, itp.

Walka toczy się w czasie rzeczywistym, nasza postać dysponuje bogatym zestawem ataków czy uników (zależnym od obranej ścieżki rozwoju i jego poziomu), a także specjalnych, unikalnych combosów. Można używać przeróżnych broni, mieczy czy toporów, zaklęć magicznych oraz potężnych i unikalnych artefaktów. Normalne wyposażenie i broń możemy po prostu nabyć u jakiegoś kupca, jednakże dużo lepsze, magiczne przedmioty lub też artefakty, które dają naszej postaci specjalne bonusy, można zdobyć wykonując dziesiątki zawartych w Dungeon Lords questów.

Gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.


Kod:
ftp://list@tlfs0.3322.org:8028/download/---+++English Game+++---/05.07.05.Dungeon.Lords-HOODLUM/

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group